fredag 1 november 2013

Första november

Idag har det då slått om till november månad och det är jag väldigt glad för ska ni veta!! Idag är det exakt en månad kvar tills julkalendern börjar, 29 dagar till lilla jul och en månad till första advent. Så mysigt! :) Nu börjar man känna att julen bara närmar sig hela tiden och för att vara ärlig så börjar jag helt seriöst få lite stress med julklappar känns det som. Till både min storebror och pappa har jag inte den blekaste aning om vad jag ska köpa! Inte bra.. Men, jag antar väl att jag till slut kommer på något litet.






















När jag gick tillbaka i "arkivet" bland mina inlägg från förra året noterade jag att första snön redan kommit den 26:e oktober och nu i år har vi ju bara haft frost tre gånger än och så är det ju liksom +7 grader och regn hela tiden. Jag vill bara ha lite snö nu så att vintern kommer igång..

Bild på första snön förra året:






































Ha en trevlig helg! Hej så länge :)

//Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar