måndag 18 november 2013

Årets julklapp?

I morgon får man då äntligen veta vad årets julklapp blir. Och det är ju alltid lite kul! Inte för att vi nu i min familj brukar ha som någon tradition att köpa årets julklapp, men annars bara :) 

Ibland kan det ju bli lite oväntade saker. Som man tänker sig att inte är så hemskt "nytt" på det sättet, som t.ex hörlurar från förra året. Det förstod jag faktiskt inte.


























Bild från aftonbladet.se

På Aftonbladet hittade jag en artikel där de stod saker som har tippats på att bli Årets julklapp och vilka som ha lägst odds att bli. Högst upp står det ett hälsoarmband. Vad är det egentligen?
Men som andra fanns det en intressant sak tycker jag! "Secondhand-plagget/föremålet. Visst är det lite kul! Att man skulle köpa second hand till julklapp. Jag personligen älskar second hand, man kan hitta så fina och billiga saker på olika loppisar. Inget jag skulle kunna köpa som julklapp till min familj kanske (dom är väl inte lika förtjusta i second hand som mig), men det finns ju massvis med människor som älskar det :)

Vad tror ni, vad blir Årets julklapp 2013?

//Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar