torsdag 5 september 2013

Muminmugg vintern 2013

Idag såg jag på Lindas blogg (länk HÄR) årets muminmugg för vintern.
Och jag tänkte att jag ju måste visa den åt er för den är så himla fin! Älskar den verkligen. Vintrig och julig på alla sätt med snö och en julgran!
Jag ska verkligen ta och köpa den när den kommit ut i butikerna :)

Jag samlar på muminmuggar, oftast får jag nya genom att jag köper själv eller så får jag till t.ex födelsedagspresent. Just nu har jag.. ca 23 st tror jag. Alltså låångt ifrån alla, men jag kommer inte heller få tag på alla eftersom många har försvunnit ur sortimentet, de äldre modellerna. Vilket är lite synd. Och dom är ju ändå ganska så dyra!

Om jag inte köper den själv kommer den definitivt stå på min önskelista i jul!

Vad tycker ni om vintermuggen 2013?





















//Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar