onsdag 11 september 2013

Julmagasin


















Nu har det kommit så långt att julmagasinen så småningom börjar komma ut i butiken. Och jag, jag älskar att sådana här tidningar! Fullproppade med inspiration, recept, fina och juliga bilder, pyssel, tips. Allt man behöver för julen.
Allers Julmagasin (som på bilden är 3 år gammal, från 2010) är först ut av alla tidningarna. Den kommer redan komma den 8 oktober. Toppenkul!

Min största favorit, Stora Juljournalen (av Hemmets Journal) har jag två nummer av, men problemet med den tidningen är att man bara kan köpa den från typ jultidningarna (åtminstone här i Finland) och jag säljer inte det längre. Så jag kan alltså inte hitta min favorit vilket är väldigt synd..

Brukar ni köpa julmagasin varje jul?

Och förlåt för dom dåliga bilderna, fick ta hjälp utav PhotoBooth när jag inte hade min kamera i närheten :)

//Matilda



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar