måndag 16 september 2013

Min önskelista 2013

I år önskar jag mig faktiskt rätt många grejer. Och ja, jag vet. Jag kommer inte få allt det där! Och några vet jag att det inte går att få. Men önska och hoppas får man ju alltid, eller hur!?
Säkerligen kommer det hamna några fler saker på min lista före december, men här är den "aktuella" listan:


























1. Blommiga Dr. Martens
2. En baksten
3. Bonniers vegetariska kokbok
4. En komikers uppväxt - Jonas Gardell
5. Presentkort till H&M
6. Presentkort till Monki
7. In-ears hörlurar
8. Klappar och slag cd-skiva
9. Vilja bli cd-skiva
10. Känn ingen sorg på DVD
11. Andra kokböcker
12. En gjutjärnsgryta
13. Saltad nota - Mats-Eric Nilsson
14. Skärgårdsdoktorn samlingsdvd
15. Systemkamera
16. Att få gå på Oskar Linnros konsert!!

Under tiden jag skrev kom jag på några till saker som t.ex klocka, men det får vara :)

Önskar ni er något speciellt i år?

//Matilda

8 kommentarer:

  1. Jag ska nog också börja fila på önskelistan snart. Jag fyller år i december också, så det blir mycket ståhej med presenter. (Och mamma fyller år en vecka efter jul) En symaskin skulle jag i alla fall vilja ha :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad kul att fylla år i december! :)

      Radera
  2. Känn ingen sorg! Åh, så grymt bra den var. Vill se den på bio igen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag skulle så hemskt gärna vilja se den men den kom inte på bio här i Finland så jag får helt enkelt vänta tills den kommer ut på dvd i november.. :)
      Har iaf hört att den är super!

      Radera
  3. Jag har faktiskt inte hunnit fundera så mycket på en önskelista ännu, men det kanske är dags att börja för man hittar ju hela tiden nya saker att önska sig :)

    SvaraRadera
  4. Ja det är ju verkligen så! Men än har man ju lång tid på sig ;)

    SvaraRadera
  5. Var inga dumma önskningar! Får göra en notis! :)

    SvaraRadera