torsdag 24 oktober 2013

Julklappstips till pappa

Ett till julklappstips ger jag er nu, den här gången till pappa! Jag tycker det är så himla svårt att hitta bra julklappar till min pappa, ja faktiskt till alla pojkar och män :) Alltså är det samma sak med min storebror, fast det är ändå lite lite enklare för han önskar sig ändå något. Min pappa däremot, han önskar sig aldrig något. Det är det som gör det så svårt! Han säger alltid "jag önskar mig bara snälla barn".
Jag har valt ut fyra produkter, rätt så vanliga, men det får man ju ta till om man inte har en aning om vad man annars ska köpa.


























1. Kudde, Lagerhaus
2. Bok, Adlibris
3. Tröja, H&M
4. Klocka, Ur&Penn

Hoppas det hjälpte er lite!

//Matilda

1 kommentar:

  1. Mitt bästa julklappstips till pappor är att ge bort en körupplevelse i en Ferrari eller Lamborghini. Kostar inte allt för mycket och är garanterat uppskattat.

    SvaraRadera