lördag 5 oktober 2013

Första julmusten för i år!

Ja, äntligen! Julmust! I dag drack jag första flaskan julmust för i år. När mina föräldrar åkte till IKEA sa jag åt dem att titta efter julmust och ja, dom hittade ju. Fast nu efteråt ångrar jag mig väldigt mycket att jag inte följde med, för vet ni vad? Julen har kommit till IKEA. De sa att det fanns massor med julsaker. Känner att vi får ta en ny sväng dit snart igen :)

Jag vill inte dricka julmust alldeles för tidigt före jul, men kände ändå att det var dags nu. Det är ju trots allt oktober redan. Bara 2 månader kvar. Och så gott det var! Direkt efter första klunken fick man julstämning i hela kroppen. Jag dricker inte annars läsk, men julmust är det enda undantaget :)






















//Matilda

3 kommentarer:

  1. Tänk vad det kan skilja från affär till affär! På Ikea Gävle finns det inte en enda julpryl än:(((

    SvaraRadera
  2. Jaa.. det här är ju i finland fast det skiljer säkert inte så mycket :) det komme säkert snart! Något att se fram emot :D

    SvaraRadera