fredag 18 oktober 2013

Julinköp från IKEA

Idag gjorde jag ett litet besök på IKEA för att titta på deras julavdelningen och köksavdelning. Visade ju i ett tidigare inlägg vad jag skulle vilja ha därifrån, från julsortimentet, och kom hem med 4 av 7 saker (+ några andra och julmust förstås!) :)
Riktigt nöjd över mina köp är jag.








































Tog också och fotade lite på julavdelningen för att visa er, om någon kanske inte varit och sett. Ja, sen ser ju dom säkert lite olika ut beroende på vilken IKEA man befinner sig i, så här ser det i alla fall på "mitt" IKEA;
(lite skakiga iPhone-bilder, men det får duga..)
























Tycker det var juligt, fint, färgglatt och glittrigt. Man får sådan julstämning där ju :D

//Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar