söndag 11 oktober 2015

Fyra underbara godissorter

Jag hann ju aldrig dela med mig av recepten på alla fyra godissorter jag gjorde förra julen! Jag gjorde som sagt fyra sorter, alla lika underbart goda, men en som verkligen blev beroendeframkallande var en kola med limeskal, pistagenötter och vit choklad. Så fräsch vilket passar bland mycket "tung" choklad på julbordet och det blev verkligen en 10 poängare! 

Ni får recepten på alla nu så kan ni kanske testa någon av sorterna till julen? För jag lovar er, dom är himmelska!































Receptet på nötchokladen kommer ifrån ett gammalt nummer utav Lantliv Mat & Vin och receptet på saffransbountyn kommer härifrån

//Matilda

4 kommentarer:

  1. Hei!
    Tusen takk for julebloggtipset ;)
    Virkelig flott og koselig blogg du har ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, vad glad jag blir! :)

      Radera
  2. Saffransbounty låter riktigt spännande:)

    SvaraRadera