lördag 8 november 2014

Min adventskalender

Minns ni teadventskalendern jag tipsade om för en månad sen? 
Igår när jag var och handlade i en hälsokostaffär råkade jag hitta en annan sorts teadventskalender, också den ekologisk. Och en aning billigare, som passar en studerandes plånbok ;)
Så nu har jag äntligen en teadventskalender. Räkna ner till julafton med te, det är bra grejer det. 































Här är alla sorter adventskalendern innehåller;






























Är sugen på att testa bl.a "Heavenly Christmas Delight Tea", "Strawberry Fruit Tea" och "Santa's Secret Fruit Tea". 

//Matilda

2 kommentarer:

  1. I vilken hälsokostaffär hittade du kalendern med the? Vill också ha en sån :-)

    SvaraRadera
  2. Hittade min i Melles hälsoshop i Ekenäs, Finland :)

    SvaraRadera