torsdag 13 november 2014

Julnyheter från Apoteket Hjärtat

Igår när jag kom hem hittade jag ett väldigt roligt paket, från Apoteket Hjärtat, i brevlådan. Dom frågade för några veckor sedan om jag ville testa några av deras nyheter för julen och självklart svarade jag ja!

Paketet innehöll många godsaker som senap, årets smak, med smak av mango chutney, lakritschoklad, en lakritsstång, glöggkrydda, saffranspistiller och svart te med smak av choklad och apelsin.

Är väldigt nyfiken på hur senapen med mango chutney smakar, låter ju verkligen som en spännande kombo. Smakade på en kula lakritschoklad idag och dom var riktigt goda, speciellt lakritsälskare kommer gilla dessa! Ja, jag tänkte att jag väl kan recensera senapen, lakritschokladen och teet lite senare när jag smakat på alla tre.
































//Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar