tisdag 2 september 2014

Julshopping i Ullared!

Nu är det bestämt! På höstlovet tar vi båten över till Sverige och åker ner för att bl.a shoppa i Ullared. Och Ullared är ju hur kul som helst! :)
För några veckor sedan kunde en läsa på deras blogg att julsaker börjat komma upp i butiken och mer kommer det komma senare i höst.
Så i oktober ska jag julshoppa där är det tänkt. Det är ett verkligen ett perfekt ställe för att köpa julklappar, så billigt och där finns allt (!!). Nu gäller det att börja planera vad jag ska köpa för julklappar till alla..







































Bilder härifrån.

Ska ni julshoppa i Ullared i år?

//Matilda

4 kommentarer:

  1. tänkte bara gå in och kolla något inlägg på din blogg, men nu är jag helt fast! riktigt bra och mysig blogg :) nu längtar jag bara ännu mer till jul!! och jajamen, jag ska till ullared o julshoppa!

    SvaraRadera
  2. Gud så fantastiskt! Jag vill också åka dit men känns som en bra bit från Österbotten ;)

    SvaraRadera
  3. Sara - Åh men vad kul att du gillade min blogg och kul att du ska till ullared för att shoppa! Där är ju så himla roligt att gå :)
    Annie - Javisst! :D
    Linda - Jaa det är det ju kanske..! Det är ju också en bra bit ifrån mig men iaf kortare än för dig :)

    SvaraRadera