tisdag 9 september 2014

Första julmagasinet

Snart, om cirka en månad, kommer äntligen Allers Julmagasin ut i butikerna (antagligen lite senare i Finland som vanligt..)! Allers brukar alltid vara bland dom första att börja sälja sitt julmagasin och är också en av mina favoriter. Billig, mycket fina bilder, tips och recept. Sådant som ska finnas i en tidning.





Har köpt Allers Julmagasin nu i fyra år i rad. Brukar just vi dom här tiderna börja kolla igenom mina gamla julmagasin för inspiration. Bästa inspirationskällan!






























Vet du något annat julmagasin som släpps snart?

//Matilda

4 kommentarer:

  1. Jag längtar verkligen efter det magasinet, det är helt klart det bästa tycker jag :)

    SvaraRadera
  2. Har för mig att även "101 idéer" brukar släppa sitt julmagasin tidig oktober. Vet inte om ni får den i Finland?

    SvaraRadera
  3. Jag tror nog vi kan köpa den i Finland också faktiskt! Har för mig att jag såg den förra året. Ska hålla utkik! :)

    SvaraRadera