fredag 18 november 2016

Julmys en fredag

Det är fredag!! En vecka kvar till lillajul och om mindre än två veckor är det redan första december!? Vad händer? Hur går tiden så snabbt? Vet inte om jag tycker det är positivt eller negativt att tiden bokstavligen flyger iväg nuförtiden. Vill ju absolut inte att december och julen ska vara slut på ett kick, men tyvärr har det en tendens att vara så...

Jag försöker i alla fall njuta varje sekund och skapa julstämning varje dag. Som nu - i skrivande stund sitter jag och lyssnar på julmusik, provsmakar julmusten jag köpte i veckan och äter satsumas och en lussekatt. En himla massa jul. Och det är så mysigt!!



Julmusten som var från Vasa Bryggeri var riktigt god och klart godkänd! Kommer absolut köpa med mig en massa flaskor när jag åker ner till familjen till julen. Mycket roligare att alla har sin egna lilla flaska, än att ha en stor på bordet där kolsyran försvinner snabbt som attan och så blir julmusten sådär äckligt o-kolsyrad, ja ni känner säkert till fenomenet.

Nu ska jag fortsätta julmysa! Ha en fin fredagskväll!

//Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar