tisdag 1 november 2016

Första november och jultidningar

Så var det november och julen är precis runt hörnet. Om EN månad börjar julkalendern ju?! Hur är det möjligt att tiden kan gå så snabbt?
I och med att det är november är det väl också socialt accepterat att lyssna på julmusik, dricka glögg, äta lussekatter och allt det där juliga vi längtat efter i veckotal, men som de icke lika julgalna bara tyckt varit konstigt förens nu. 

Ja, jag är i alla fall otroligt taggad inför allt som komma skall och för att fira november köpte jag en tredje jultidning i butiken idag - Amelia Jul, som jag letat efter som en galning hur länge som helst nu, men som jag först idag hittade. Det blir att läsa den ikväll, kanske i sällskap med satsumas och några Dumle gingerbread för att få lite extra julstämning..? 



För ett par veckor sen köpte jag Hus & Hem Julspecial, men måste säga att jag blev riktigt besviken på den! Tacka vet jag Allers Julmagasin, den gör en aldrig besviken :) 




































Vilken är din favorit av årets julmagasin?

//Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar