söndag 15 november 2015

Julklappsverkstaden nästan öppnad!

På fredagen slog jag in årets andra julklapp och nu vill jag bara slå in julklapp efter julklapp! Det är det bästa jag vet, älskar det.
Som jag tidigare skrivit har jag i år ett guldtema på mina julklappar. Köpte en rulle helt i guld och ett guld/grönt på Åhlens i början på hösten och när jag var på IKEA för några veckor sedan köpte jag ett till, i guld/vitt. Mycket nöjd med temat i år måste jag säga :)

Andra julklappen fick bli inslaget i pappret från IKEA och tillsammans med ett vanligt vitt band och en vit etikett blev julklappen precis som jag ville ha den. Enkel men ändå julig och fin.



Igår klickade jag hem ytterligare några julklappar till min familj så nästa vecka blir det åter igen julklappsverkstad! Kanske lägger på lite julmusik så det blir ännu mer julstämning!

//Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar