fredag 3 augusti 2012

Mitt första inlägg

Det här är ju en blogg om julen. Allt som har med julen att göra, så jag kommer inte börja blogga så mycket på den här bloggen ännu. Någon månad kvar, så att det börjar lida lite mot jul. Ev. oktober.

Men jag kan presentera mig själv;
Jag heter Matilda och är en snart 15-årig bak- och jultokig flicka. Älskar julen och allt som har med julen att göra. Stämningen, glädjen, lillajul, julafton, julklappar, julbaket, julgodiset m.m.
Här kommer jag blogga om just allt det där.

Jag har en bakninsblogg som heter Matildas kafferep. Titta gärna in där så länge! Jag kommer att publicera samma recept här som jag gör där vid julen när jag julbakar.

Jag hoppas att ni vill följa med min blogg och min jul!
Vi ses närmare jul! :)

//Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar