tisdag 31 december 2013

Gott Nytt År 2014 till er alla!

Snart är det ett nytt år, nu 2014! Egentligen vill jag på ett sätt att det inte ska byta år eftersom jag tycker januari och februari är de mest hemska, gråa, kalla, tråkiga och händelselösa månaderna på året.. men sedan på så vill jag på ett sätt ha ett nytt år för när man sedan sluppit igenom de där två första månaderna. Ja, då är det bara att se framåt och vänta på den underbara våren och sommarlovet! Och det är ju så himla kul med vår/sommar med värme och allt det innebär :)

Med det så önskar jag er ändå ett riktigt GOTT NYTT ÅR! Det här bli nog ett av mina sista inlägg tror jag. Tänkte ännu ta och visa er nyårsdesserten imorgon eller på torsdagen och så är den här julen slut för min del.. Grymt synd men vi ses nog snart igen. I augusti!

Just håller jag på och förbereder alla komponenter till min dessert vilka är (allt hemgjort) hallonsorbet, apelsinpannacotta, apelsingelékuber och lakritssmulor. Tror alla smaker blir supergott ihop!
































//Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar