lördag 19 oktober 2013

Julklappsinslagning

Kollade runt lite på google för att leta inspiration till julklappar, alltså till hur man slår in dem fint. Känner att jag skulle vilja börja "satsa" lite på det och försöka göra dem riktigt fina. Egentligen är ju allt lite onödigt på ett sätt för sen så slits julklappen ändå upp och allt man gjort blir förstört, men sen och andra sidan är det ju känslan på något sätt att få hålla på med en julklapp :)
Jag vet inte riktigt med det, får se vad jag hittar på.
Köpte i alla fall idag en rulle med washitejp som är så populärt nu, alltså mönstrat tejp, ifrån TIGER. Tänkte att man kanske skulle kunna använda det på något sätt till att dekorera med, som på första bilden i collaget jag gjort av bilder jag hittade. 

















//Matilda

4 kommentarer:

  1. Klart du ska göra snygga paket, det brukar uppskattas mer än man tror (om det är till vuxna i alla fall, småbarn bryr sig inte så mycket). Jag slår alltid in mina så fint jag kan sen låter jag dem ligga framme som pynt:)

    SvaraRadera
  2. Ja så är det nog! Haha vi kan inte ha våra paket framme som pynt.. nej, dom river min katt upp med detsamma ;D

    SvaraRadera
  3. Vilka fina inspirationsbilder! Klart det är värt att slå in paketen fint, och kul är det också! :)

    SvaraRadera
  4. Ja, men jag ska nog ta och göra det. Verkligen göra det lilla extra på varje paket! :)
    Min första julklapp, t.ex fick en vimpel på sig!

    SvaraRadera