lördag 17 november 2012

Årets jultidningar






Det finns ju många olika jultidningar och mattidningar med julspecial i butikerna nu. Och man får så mycket inspiration av dem! Jag har köpt några och här är tre av dem som jag tänkte tipsa om.
Matmagasinet julspecial, Allt om mat julspecial och Hembakat. 

Hembakat - är en av mina favorittidningar och som jag prenumererar på. Det är en sådan tidning som man längtar efter tills den kommer igen! Massvis med bra recept och flera tävlingar:) Köp den tycker jag och du kommer inte bli besviken.

Allt om mat - är också en väldigt bra mattidning med snygga bilder och många recept! I årets julspecial hittade jag nog några recept som jag skulle vilja testa. Plus för att det är ett ganska tjock nummer, flera sidor än vanligt.

Matmagasinet - Även den en bra tidning, ganska så tjockt nummer med julmat, bak och godis. Även lite julklappstips! Där hittade jag ett recept på Chokladpraliner med apelsinkola som jag ska göra till jul. Mm, det måste vara så gott... Choklad och mjuk, lite rinnande apelsinkola!

//Matilda







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar