söndag 11 november 2018

En teälskares drömkalender

Äntligen fick jag min teadventskalender efter lång väntan! Först några veckors väntan då det inte gick att beställa utomlands på ett tag + att mitt paket var på ett litet äventyr i Nol av alla ställen efter att Postnord felsorterat mitt paket och råkat missa att det skulle till Finland :))


Nåväl, nu har jag den i min ägo. Lika fin som alltid. Verkligen en världsbäst adventskalender! Är så taggad på tedrickande hela december lång. Måste givetvis tjuvkika på alla tesorter, kan liksom inte hålla mig. Brukar ni kolla i förväg eller hålla er till december?

Finns som vanligt många spännande tesorter som ska bli kul att testa. Förra året blev jag störtförälskad i en sort som hette "Morot". Ångrar mig ganska mycket att jag aldrig köpte en burk från deras webbshop efter julen. I år ska jag definitivt köpa om jag skulle hitta ett lika gott te! 

Tänk, det är bara tre veckor till december! Galet! 

/Matilda

2 kommentarer:

  1. Vad bra att den äntligen har hittat hem till dig! Den är så fin, längtar verkligen till första december. Jag har absolut inte tjuvkikat ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jasså, du har kunnat motstå att kolla haha. Det klarar jag inte av ;)

      Radera