onsdag 8 oktober 2014

Sunes jul

Idag är en sådan dag då det bara regnar och regnar, men jag gillar det. När jag ännu till är ledig idag är det en perfekt dag att bara vara inomhus, dricka pepparkakssmakande kaffe och kolla på Sunes jul. Hur mysigt som helst!

Som jag nämnt flera gånger förut är Sunes jul en av mina absoluta favoriter. Det finns några avsnitt ur julkalendern som jag gillar mer än andra. Tänkte visa några av dom åt er så har ni något kul att se på denna regniga onsdag :)

JULBORDET



VARUHUSET



KRIG!



JULRIM




JULBAKET




//Matilda

8 kommentarer:

  1. Julbaket alla dar i veckan! Kan hela utantill. Varuhuset är också en favorit, haha. Eller ja, i stort sett alla avsnitt är ju guld.

    SvaraRadera
  2. Så himla bra!! Jag kan hela Varuhuset och Julbordet utantill haha :D

    SvaraRadera
  3. ÅH vad kul.
    Härlig och fin blogg du har.

    SvaraRadera
  4. Japp, så är det verkligen!!

    SvaraRadera
  5. Älskar Sunes Jul av hela mitt hjärta, jag med! Gillar kyrkan, julbordet och julbaket mest tror jag. Är ju en rätt ikonisk scen då Håkan sitter i trädet och tjuter "bla, bla, bla, blablablabla, bla, bla, blabla AAAARMEN" hahah. Fantastiskt!

    SvaraRadera
  6. Haha jaa den scenen är ju så bra :D

    SvaraRadera