tisdag 30 september 2014

Chocken för alla trillingnötsälskare

Jag är inte alls för köpt godis utan gör alltid mitt eget julgodis men förstås har det ju någon gång blivit av att jag smakat på några praliner ur chokladasken. Då har varken körsbärslikör eller trillingnöt varit bland mina favoriter. Så idag när jag läste på Aftonbladet och en hel massa julbloggar att Marabou ersatt just dessa två praliner med hallonlakrits och fläderblom i Aladdinasken var det inte så mycket reaktion eller besvikelse från min sida åtminstone. För mig är det inte så stor skillnad. Har aldrig riktigt förstått varför alla älskar trillingnöten så himla mycket?? Dessutom kan det göras hemma lätt som en plätt på bara två (TVÅ!) ingredienser! Men kan tänka mig att dom båda nya smakerna kan vara riktigt riktigt goda. Det är precis tre av mina absoluta älsklingssmaker.

I alla fall, fick syn på den här artikeln med en massa roliga tweets från folk som varit mer eller mindre upprörda om nyheten med trillingnöten :)
Läs, riktigt roliga!

HÄR hittar du artikeln.























Bildkälla

//Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar