lördag 20 september 2014

Tetips

Äntligen hittade jag igår ett te jag varit på jakt efter ett tag nu. Nämligen Clippers gröna chaite. Jag älskar älskar chaite. Kryddblandningen där luktar verkligen jul tycker jag, och smakar densamma! Så gott. Nu när det är höst och lite kyligare dricker jag oftast massor med te. Favoritdrycken vid kyligare tider :) Därför blev jag så glad när jag fann just det här teet. Nu kan jag värma mig och längta till julen samtidigt. 




Alltid när jag känner något som doftar jul som just det här teet, saffran, pepparkakskrydda eller liknande får jag ett stort leende på läpparna för juldofter är något av det bästa jag vet. 

Så det här teet rekommenderar jag absolut om du älskar grönt te och chaite lika mycket som jag. Ett plus att det är Clipper - bästa temärket.

Har förutom det här chaiteet två andra gröna tesorter från bästa Clipper. Klassiskt grönt te och grönt te med hallonsmak. Så underbara! 






























//Matilda

2 kommentarer: