fredag 26 oktober 2012

SNÖ!



























Idag när jag vaknade och tittade ut genom fönstret så snöade det! :D Åh, vad jag blev glad!
Alltså, jag tycker om snön (den första snön för att vara korrekt) och det MÅSTE finnas snö på julen (hela december i princip), men sen tycker jag inte om när snön är kvar i flera månader som den alltid är här! Den brukar smälta i slutet av april ungefär. Ett år smalt den sista snön precis vid 1:a maj och det gillar jag inte!

Men idag var det riktigt juligt och stämningsfullt av att vakna till en lätt snöfall. Det kom förstås inte så mycket, någon mm kan jag tänka mig, men ändå. Snö är det i alla fall!

Här kommer nu några bilder som jag tog nu när jag kommit hem från skolan. En del snö har redan smält, men lite låg nog ändå kvar:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar