lördag 9 december 2017

Pukka-tekalender en anings försent

Var på julmarknad idag, årets första och antagligen den sista då jag inte kommer kunna hinna gå på någon annan, eller så är jag på fel ställe i landet just då. Det är var ändå mysigt! Inte världens största, men tillräckligt att känna att det verkligen är december och att julafton är så sjukt nära nu?!

Efter julmarknaden tittade jag in i den lokala hälsokostaffären och råkade hitta Pukka-tekalendern som jag egentligen var så sugen på att köpa, men så blev det ändå inte av före första december. Nu var den givetvis nedsatt då vi snart är inne i medlet av december, så jag slog till! Alldeles försent att köpa en julkalender, jag vet, men får bara dricka te som en galning för att försöka hinna komma i kapp haha. En påse uppdrucken, åtta to go.



























Visst var den fin! Gillade att den veks ut och ska hängas upp på väggen! En massa spännande teer har den också, några som jag testat förut, men majoriteten är nya för mig.

/Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar