torsdag 24 december 2015

Julafton är hääär!!

Precis, det är julafton idag och är taggad som bara den!! Tyvärr har jag inte haft så mycket julkänsla under hela december egentligen, pga saknaden av snön (det ger liksom halva min julstämning..), men idag när jag vaknade kände jag mig som fem igen och hade det där speciella "pirret" i magen som en traditionsenligt ska ha :)

Visst, saknar snön något otroligt, men kommer nog bli en fin julafton för det. Nu ska gröten börja kokas och julafton KAN BÖRJA! 

Hoppas ni alla julbloggare och läsare har en strålande fin julafton! Och du, njut nu av varje sekund, för äntligen är ju bästa dagen här. 

GOD JUL!!





























(Bild från förra årets julfrukost)

Vi ses imorgon så kan jag visa lite bilder från julafton (om jag kommer ihåg att fota något förstås!). 

//Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar