lördag 27 december 2014

Sammanfattning av julen

Hittade en liten lista på Johannas blogg som jag tänkte göra och helt enkelt sammanfatta julafton lite kort även om jag redan skrev en längre text om min jul.

Bästa presenten du fick: Arabia-tallrikar som jag samlar på
Bästa presenten du gav: Svår fråga, men kanske uggleörhängen till min mamma
Roligaste presenten du fick: "Den bruna maten", en kokbok om 70-talets bruna mat och där finns så underliga och roliga ihopblandningar
Roligaste presenten du gav: En rosa stekspade som var format som ett hjärta till min kompis
Godast på julbordet var: Åh allt som låg på min tallrik! Men speciellt min hemgjorda morotslåda och apelsinsallad med granatäppel och rödlök
Äckligast på julbordet var: Grisfötterna. Äter ju inte dom, men dom ju ser grymt osmakliga ut!
Det bästa jag såg på tv på julafton var: Julkalendern (det var också det enda jag såg på tvn på), men såg på Svensson Svensson julspecial på datorn på förmiddagen och det är ju bara så bra
Det roligaste vi gjorde på julafton var: Allt vi gjorde var kul, men när vi delade ut julklapparna hade vi ju riktig roligt :)
Julaftons största miss i år var: Inget vad jag kan komma på..
Till nästa julafton ska jag: Köpa fler julklappar till andra :) Och baka ännu mer än vad jag gjort
Det bästa med den här julaftonen var: Allt! Precis allt.
I år glömde jag att: Glömde inget vad jag minns i alla fall?































//Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar