lördag 20 december 2014

2014 års pepparkakshus

Oj oj, har inte varit direkt så aktiv här i december nu som jag hade hoppats och tänkt, men jag har verkligen inte hunnit. Fullt upp varje dag. Men nu, nu har jag ä-n-t-l-i-g-e-n jullov!! Ska bara njuta fullt ut och ha det så bra som det bara går. Just nu är det den lyckligaste tiden <3

Fast nu var det ju mitt pepparkakshus jag tänkte tala om. Jag visade ju er mina små pepparkakshus som ska hänga på en mugg, det var liksom bara ett "sidoprojekt". Mitt riktiga pepparkakshus är det här jag tänkte visa er nu. I år har det formen av själva muminhuset. Blått, högt och glittrigt kan det sammanfattas. Visst, det blev lite snett och ojämnt, men vad kan man göra? Så blir det alltid för min del när jag nu ska envisas med att göra mina egna ritningar.. ;) Nej men, är rätt så nöjd.































//Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar